رد شدن به محتوای اصلی

دیپورت منجی

نادر طالب زاده دوست دارد همه چیز را به همه چیز حواله دهد . واتو واتو را عامل صهیونیست می داند . تام و جری را هم همینطور . فکر میکند تام همان گربه وطن است و جری هم " موشه " است و یهودی  . ماتریکس که دیگر هیچ . پیست پاتیناژ جناب طالب زاده است . هر طور که عشقش می کشد توی آن می رقصد . " هللویا " را سبحان الله خودشان می داند و طبق روال معمولش این فیلم را صهیونیستی و برای تجاوز به مامان میهن . خوب اینها  عقاید شخصی اش است و برای خودش و ضرغامی محترم . 

سریال آخرین منجی در لبنان پخشش متوقف شد . به دلیل توهین آمیز بودن این سریال برای مسیحیان لبنان پلیس این کشور دستور توقف این سریال را از شبکه حزب الله  صادر کرد . من کلن دو سه قسمتش را بیشتر ندیدم . یکشنبه ها هم پخش می شد که روز مسیحیان است . رنگ و لعاب خوبی داشت . اما صحبتهای طالب زاده جالبتر بود . این سریال را از روی کتب اسلامی ساخته بود و ادعا می کرد چند کشیش سریال را دیده اند و گفته اند " عه پس اینجوری بوده ؟! " یعنی کشیشها  تا به حال زندگی پیامبرشان را نمی دانستند و نادر برداشته نوری به تاریکخانه افکنده . 

 در همان دوسه قسمتی هم که من دیدم . یک مسیح پشمالو یی بود  شبیه به کیوی و به شدت افسرده و پر.یود که هرکجا می رفت معجزه ای می کرد و در پاسخ به تشکر مردم می گفت از من تشکر نکنید یکی پس از من می آید از او تشکر کنید ،من چاکر آن یکی هستم کلن  . مسیحی که برای پیامبر بعد از خودش  ویزیتوری می کرد و  آمده بود تا کارچاق کن بعدی بشود و مسیرش را هموار کند . حالا چرا این اینجا وعده می داد و آن پیامبر بعدن جای دیگری ظهور کرد را لابد طالب زاده می داند و برنابا و شایدم ضرغامی . چرا معجزه می کرد و شفا می داد و مرده زنده می کرد اما آن پیامبر بعدی هیچکدام را نکرد را هم باید بگذاریم لابد به پای خالی بندی کیوی پشمالو .

طالب زاده مارا گوسفند فرض می کرد و می کند و زباله های افکارش را به خوردمان می داد .او آنقدر اعتماد به نفس پیدا کرد که این آشغالها را به گوسفندان ده بالا هم صادر کند و حالا با مخ زمین خورده است . دلم خنک شد .

 

+;نوشته شده در ;2010/8/14ساعت;19:35 توسط;.:ALITAJADOD:.; |;

نظرات

شنبه 23 مرداد1389 ساعت: 20:40

مردشورش ببره با این فیلم ساختنش دل ما هم خنک شد ایضا !
مهرداد گفت…
شنبه 23 مرداد1389 ساعت: 22:11

شدیدا از این مطلب فیض بردم بی تعارف
شنبه 23 مرداد1389 ساعت: 23:41

کل سریال یک طرفاون کستینگ پایانیِ اروتیکِ همجنس گرایانه اش یک طرف دیگه!با یادآوریش دلم به هم می خوره، وای به حال اینکه بخوام توضیحش بدم.
میراکل گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 1:45

تا حالا اینجوری نخونده بودمت!چقدر باحال بود!چقدر عصبانی!چقدر دل خنک کن! :دی
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
اینبار زیاد عصبانی نبودم :)
فسانه گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 10:57

این متن واقعا یک اثر هنری ست، اصلا یک کاریکاتور قشنگ است که چهره ی طالب زاده و امثالهم را بگونه ای مشخص تر نشان می دهد.خوشحالم که دلتان خنک شده. آهنگ ها هم آماده اند و منتظر اذن!
هدی گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 12:8

اخرین منجی همون بود که توش یه مسیح مو بلند زرد و زال بود که ریشه موهاشم مشکی بود!؟این فیلمه کجاش خوش رنگ و لعاب بود؟؟!!
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
رنگ فیلم
شباهنگ گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 12:20

سلام خدایی می شینید و یه همچین چرت و پرت ایی که ساخته ی ذهن ضرغامی و دار و دسته ی حاجی یه دست هستند به خورد ذهن بیچارتون میدید؟ به جان خودم نباشه ، به جان دار دسته ی همون حاجی یه دست ، خیلی وقته از تلویزیون ایران بریده ام و البته ماهواره هم نداریم ، یعنی به ذهنم آرامش میدم نه خزعبلاتی که اونا میخوان !***جدای از اینها به ظهور منجی اعتقاد دارم ولی نه اونی که این بلا نسبت شما ها –از سگ پست ترها- می خوان برام به تصویر بکشند .
پسرک گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 14:13

من این سریال رو ندیدم. کدوم کانال می ذاره ؟ولی عجب احمقایی بودن که اینو گفتن و ساختن. چون که هردوتاشون خوبن. مسیح یه کارایی رو کرده و محمد هم یه کارایی. بعد هم به نظر من کفش قرمز برای مردها هیچ خنده دار نیست. قشنگ هم هست.یه پست جدید هم زدم
روشنك گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 17:48

هه هه .. كيوي پشمالو !.. چقدر از اين صفت و موصوف خوشم اومد .. يه چيزي مثل وزق بدنساز و اينا .. توي خط تركيبات اضافه ايه كه دوست دارم .. فقط طالب زاده ما رو گوشفند فرض كرده ؟.. بگو كي فرض نكرده ؟..
روشنك گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 17:50

راستي وزغ درسته يا وزق ؟.. قرا گذاشتم با خودم كه ديكته ام رو به بيست نزديك كنم بعد از سالها ..
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
در این وبلاگ همگی جایزند غلط غلوط بنویسند از جمله مدیریت محترمش و به هیچکس هم مربوط نیست طبعن :)
روشنك گفت…
یکشنبه 24 مرداد1389 ساعت: 22:46

هه هه .. آخ جون !.. پس من تلاش براي نزديك كردن نمره ديكته ام رو به بيست به زماني ديگر موكول مي كنم احترامن ..
هدی گفت…
دوشنبه 25 مرداد1389 ساعت: 14:43

منم منظورم همون رنگ فیلم بود دیگه!اونقدررنگ و رو رفته و مه الود بود که ادم هوس نمیکرد نیگا کنه
Eric Calabros گفت…
چهارشنبه 27 مرداد1389 ساعت: 13:19

...به هیکلش.. :-) اجرت با امام حسینحیفه تو بلاگفا بنویسی.. بیا وردپرس
ناشناس گفت…
چهارشنبه 27 مرداد1389 ساعت: 14:10

خيلي خنديدم. دمت گرم!
پیپ قرمز گفت…
چهارشنبه 27 مرداد1389 ساعت: 19:36

خوب می نویسی رییس... پیپ قرمز
آنام گفت…
یکشنبه 31 مرداد1389 ساعت: 23:27

دیروز این پست شما رو تو گودر خووندم، دیشب همینکه نشسته بودم جلوی تلویزیون و کانالها رو می چرخوندم، زدم کانال چهار.عباسی و طالب زاده نشسته بودن جلوی هم (نمی دونم برنامه چی بود) داشتن درباره لوسیفر و سیندرلا صحبت می کردن! باور کن اغراق نمی کنم، عباسی داشت می گفت لوسیفر نمی دون از کدوم نام شیطان میاد و از این حرفا

پست‌های معروف از این وبلاگ

یادداشتهای پراکنده

  روزهای زیادی از کودکی تا همین امروز که نرم نرم دارد ۴۳ سالم میشود تنها، اندوهگین و در انزوا بودم. هربار به گذشته برمیگردم یادم می‌آید یک گوشه ساکت‌تری نشسته بودم. توی حیاط خلوت پشت خانه، توی اتاق، توی آن اتاق مملو از لباس مهمانی‌ها، توی آیینه خیره به چشمهام، توی کارگاهم، گوشه‌ی یک روستا، پشت مبل بزرگ خانه وقتی همه خواب بودند و مادر نبود و من همیشه بی‌دلیل گریه میکردم! گریه کردن به مثابه خود ارضایی و به مثابه مناجاتی چیزی بود. حالا نمیدانم دیر شده یا نشده. اما نه تنها نمیخواهم گریه کنم بلکه میخواهم خیلی آگاهانه برگردم پشت مبل سیاه، توی حیاط خلوت و سایر جاها، موسیوی کوچک گریان را در آغوش بگیرم و بگویم ببین نمیخوام بهت بگم قرار است این‌گوهی که توشیم جای بهتری بشه اما باور کن اصلا ارزشش را نداره. میدونم قراره چی بشه، من از همونجا اومدم پیشت، اما ببین من من من من همیشه خدا کنارت هستم.. ما باهم این رو هم رد میکنیم .. موسیو تاجینو روز رحلت  #یادداشت_های_پراکنده
• -با تندی مشکلی نداری؟ -نه من واقعا غذای تند دوست دارم.  این سوال و جواب رایج بین من و آنهایی است فهمیده‌اند به بمبئی قرار است بروم.  برخلاف چیزهایی که شنیدم و خواندم بمبئ خوشبو و مهربان است. از هر دکان و دکه و دستفروشی بوی خوب عود می‌آید. حیوانات کنار آدمیزاد زندگی میکنند و هرکسی سرش به کار خودش و آتیش به انبار خودش است.  از روز اول دوست مهربانم فهد و گلناز همسر ایرانیش سخاوتمندانه پذیرایی‌ام کردند. اگر نبودند قطعا کلی تجربه‌ی هیجان انگیز در غذاهای هندی را از دست میدادم.  هاستلم در بمبئی چند خانه با خانه‌ی صادق هدایت فاصله دارد. خانه‌ای که هدایت شاهکارش بوف کور را در آن نوشت و به دلیل ممنوعیتش در همینجا در تعداد معدودی چاپ کرد. داخل خانه رفتم. درها و آدمها جدید شده بودند. نرده‌ی چوبی اما همان بود. به عادت جدیدم که دست رو اجسام میگذارم و حسشان میکنم، جای دست آن فوق‌العده‌ی نا امید را حس کردم که سیگار به لب میرود تا کنار اقیانوس هند به زن اثیری، لکاته، مرد خنزرپنزری و سایه‌اش فکر کند.. راستی در همسایگی من و هدایت اقیانوس هند است.  آدرس من در بمبئی: هاستل پانادا بکپک

یادداشت‌های پراکنده

  از نظر من تنها دو فصل وجود دارد. فصل سرد و فصل گرم.   اما چند روز کوتاهی بین این دو فصل است. نه گرم و نه سرد. سبز و تنها. روزهایی برای سفر به خاطرات. گویی طبیعت میخواد تورا یاد کودکیت بیاندازد و ملقمه‌ی عطرها تورا هر روز که نه، هر دقیقه به خاطره‌ای میکشاند.  از نظر من بهشت جاییست که تو با هر عطر یاد خاطره که نه، به همان خاطره خواهی رفت #یادداشت_های_پراکنده  موسیو