رد شدن به محتوای اصلی

رو سطح خارجی حباب بنویس

  کلیک کنید

پ.ن :از سری باز سازی ها

+;نوشته شده در ;2009/1/8ساعت;13:53 توسط;.:ALITAJADOD:.; |;

نظرات

آلونک گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 13:58

تنش لرزیدپدر ژپتو...
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 14:4

....غزه در خون است ، درست . اما هنوز نفس مي کشدپسبر ماست که آنها را تنها نگذاريمبر ماست که آنها را فراموش نکنيموبراي رهايي شان حتي به دعايي به يادشان باشيم__________________________________________________دوست من ! سلامبدون شک از اوضاع و احوال امروزه ي غزه خبر دارياومدم اينجا که ازت بخوام با امضاي لينک زير حمايت خودت رو از مردم غزه نشون بدي. . . .
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
از کسی حمایت نمیکنم . اگر قدرتش را داشتم آشتی میدادمشان
خودنویس گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 14:31

عجب چیزی بود!!!اوفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف.
افرا گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 16:36

کار خیلی قشنگیه...یکم ترسناک البته...این خانومه خیلی babay face ئه. بهش نمیاد که قرارداد امضا کنه...
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
خبرنگار هستند
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 17:32

خیلی از وبلاگت خوشم اومد به خصوص اون پست نوشته های پشت در مستراح!لینکت کردم
احمد آزادی گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 21:5

سلام جناب آقای تجدد عزیز و زرنگ آقا ما یکمیشو فهمیده بودیم ها ! نه خداییش می خورد دیگه ! نمی خورد ؟ بابا دیگه بی معرفتی من به یک جور دروغ گوییش اشاره کرده بودم دیگه حالا گیریم یک کمی فرق می کرد . اما نه خدایش باحال بود و اصلا به فکرم نمی رسید .در مورد غزه که این دوست گرانقدر گفتند به قول مادر ترزا: من در راهپیمایی ضد جنگ شرکت نمی کنم هر وقت همایش طرفداری از صلح بود دعوتم کنید . شاد و پاینده باشید و مراقب فرشته ی کوچولوی ما هم باشید . دلتنگش هستم .
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
:)
آندیا گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 22:58

خیلی تاثیر گذار بود این کارتون خیلی.
سام گفت…
پنجشنبه 19 دی1387 ساعت: 23:16

سلامخیلی یبا بود ولی ارتباطشو با عنوان ...؟؟؟
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
وقتی سرتو کردن توی جوب بیوگرافیتو همونجا تو آب بنویس وقتی دستتو پیچوندن از پشت رو سطح خارجی حباب بنویسمحسن نامجو (ع)
Drago گفت…
جمعه 20 دی1387 ساعت: 14:55

ْGood as always.مرسي آقاي تجدد.قيافه ي مرده خيلي آشناست!!!
عباس گفت…
جمعه 20 دی1387 ساعت: 21:29

سلام علی آقا! من محو آن قالیچه زرد و نور پردازی و صندلی ها و همه چیزهای این تصویر شدم حالا "موضوعش" به کنار. اما چطور از دلت اومد با چشم اون خانوم نازنین چنین کنی؟
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
من؟
دیدار گفت…
شنبه 21 دی1387 ساعت: 13:25

از اين خانمها كم هست اما از اين آقاها بسيار!!!واقعا چهره اين آقاي شكم گنده را معركه كشيده اي. چون آدم حالش بهم ميخورد. فكر كنم منظور شما هم همين بوده است.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
پیرو بحثهای قبلی در پستهای قبلی تر می توانست جای اینها با هم عوض بشود . همان جریان استفاده ابزاری از بانوان در کاریکاتور را می گوییم .
اسپایدرمرد گفت…
شنبه 21 دی1387 ساعت: 22:42

فکر کنم اولین باری که اومدم وبلاگت این رو کشیده بودی! اون موقع یه مرد جای خانومه بود و اون مرد دماغ دراز هم اون موقع یه کم هل شده بود! اما الان خدا رو شکر انگار واسه اش عادی شده..!
معتاد گفت…
یکشنبه 22 دی1387 ساعت: 0:39

زیباست سویینی تاد رودیدیاپم اگه اومدی نظر بزار
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
بله کارهای تیم برتون را به شدت دنبال میکنم
یکشنبه 22 دی1387 ساعت: 2:44

خدا پدر و مادر این اشخاص و بیامرزه که باعث سکه شدن کار جراهای زیبایی شدن!!بهتر جنبه های مثبت کارم ببینیم:-/از این قبیل اشخاص البته از نوع بدون کروات و با عمامه هم به وفور در اطراف یافت می شود!!رو سطح خارجی حباب بنویس دیونه حالش بدهمن سواد ندارم بگیرخودت بنویس...........خیلی با عنوانایی که انتخاب می کنی حال می کنم خیلی !
معتاد گفت…
یکشنبه 22 دی1387 ساعت: 15:26

عاشق کارهای تیم برتونم اغراقهای خیلی خوبی داره کادر بندی های عالی گریم عالی صحنه ها زیادی رنگی زیادی سیاه و سفید خلا صه عاشق دیوید فینچر و کارهاش هم هستم ایان متفاوت چیزی که ادم رو شوکه میکنه اقای تجدد میشه یک تز بدید راجب بهش بنویسم
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
آره باهاش مصاحبه کن :)
معتاد گفت…
دوشنبه 23 دی1387 ساعت: 12:2

مرسی بابت تزی که دادید اقای تجدد فکر نمی کردم شوخ طبع باشید
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
باشه ، از طراحی عروسکهایش بنویس بخوانیم کیف کنیم . خوبه ؟ :)
زهرا گفت…
دوشنبه 23 دی1387 ساعت: 20:45

وای خدا من [ بیــــب]!می فهمی؟ [ بیـــــــب]! و در عین حال بهت حسودیم میشه. چقدر استعداد!داشتم یکی از نوشته هاتو که بر حسب تصادف پیدا کرده بودم می خوندم این قدر خندیدم که اشکم دراومد! دل مارو که شاد کردی اشاالله خدا دلتو شاد کنه
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
ببخشید ! بوق از بنده بود :)
بهاره گفت…
سه شنبه 24 دی1387 ساعت: 10:25

اَ اَ اَ ه ه ! من که نتونستم بزرگ شده ش رو نگاه کنم.بدجوری رفته توی چشمش ! آدم دلش یه جوری می شه !منم که حساس...!نمی شد حالا اونجوری نره سواخ کنه چشمش رو از کنارش رد شه مثلا...آخه نمی گی کودکی اومد این ها رو دید تکلیفش چیه؟ بعد اثرات روحی روانیش رو کی می خواد جبران کنه؟
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
بله . بچه های دیروزی مثل ما که با ، بامزی و بلفی و لی لی پیت و رامکال بزرگ شدند شاید . نه مثل بچه های امروز که " دوستان درختی شاد " را می بینند . این کاریکاتور برایشان شوخی است خواهر :)
معتاد گفت…
سه شنبه 24 دی1387 ساعت: 21:41

دوستان درختی شاد چند تا دیسکه
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
دیسکی نیست . یک سری انیمیشن فلاش است که در همین اینترنت می توانید دانلود کنید . توی آرشیو این وبلاگ (حدودن یکی دوماه پیش ) پستی راج بهش نوشتم . اول قول بده که ترک کنی بعد :)
م.الف گفت…
چهارشنبه 25 دی1387 ساعت: 3:5

1/ واقعا که خیلی قدرتمند و مسلط رنگ رو در فضای تصویرت به کار می بری2/ به پینوکیو می شه امیدوار بود ولی سیاستمدارها هیچ وقت آدم نمی شن! (در اون صورت استعفا می دن!)3/ مر30
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
وقتی نقاش چیره دستی مثل تو به من اینو میگه به خودم امیدوار میشم داخل پرانتز نمردیم و گوله هم خوردیم :) پرانتز بسته
چهارشنبه 25 دی1387 ساعت: 10:12

سلام اقای تجدد... اقا خوشحال شدم وبلاگت رو دیدم...ممنونم سر زدی... افتخار دادی.....اجازه بدی لینکتون کنم...
کاغذ کاربن گفت…
چهارشنبه 25 دی1387 ساعت: 11:8

حاج آقا چقدر قیافشون آشناس!نه! نه! میدونم! پینوکیو رو نمی گم!
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
حاج آقا چیه ؟ کروات داره ! اِاااااا :)
معتاد گفت…
چهارشنبه 25 دی1387 ساعت: 17:50

باشه حالا وبلاگ بقیه میری پیش من نمیای باشه حواسم هست
نینتی گفت…
سه شنبه 18 فروردین1388 ساعت: 4:0

واقعا کاراتو عالی هستن ولی علی اقا شما برین مدافع حقوق زنان بشین بیشتر با عقایدتون سا زگاره

پست‌های معروف از این وبلاگ

یادداشتهای پراکنده

  روزهای زیادی از کودکی تا همین امروز که نرم نرم دارد ۴۳ سالم میشود تنها، اندوهگین و در انزوا بودم. هربار به گذشته برمیگردم یادم می‌آید یک گوشه ساکت‌تری نشسته بودم. توی حیاط خلوت پشت خانه، توی اتاق، توی آن اتاق مملو از لباس مهمانی‌ها، توی آیینه خیره به چشمهام، توی کارگاهم، گوشه‌ی یک روستا، پشت مبل بزرگ خانه وقتی همه خواب بودند و مادر نبود و من همیشه بی‌دلیل گریه میکردم! گریه کردن به مثابه خود ارضایی و به مثابه مناجاتی چیزی بود. حالا نمیدانم دیر شده یا نشده. اما نه تنها نمیخواهم گریه کنم بلکه میخواهم خیلی آگاهانه برگردم پشت مبل سیاه، توی حیاط خلوت و سایر جاها، موسیوی کوچک گریان را در آغوش بگیرم و بگویم ببین نمیخوام بهت بگم قرار است این‌گوهی که توشیم جای بهتری بشه اما باور کن اصلا ارزشش را نداره. میدونم قراره چی بشه، من از همونجا اومدم پیشت، اما ببین من من من من همیشه خدا کنارت هستم.. ما باهم این رو هم رد میکنیم .. موسیو تاجینو روز رحلت  #یادداشت_های_پراکنده
• -با تندی مشکلی نداری؟ -نه من واقعا غذای تند دوست دارم.  این سوال و جواب رایج بین من و آنهایی است فهمیده‌اند به بمبئی قرار است بروم.  برخلاف چیزهایی که شنیدم و خواندم بمبئ خوشبو و مهربان است. از هر دکان و دکه و دستفروشی بوی خوب عود می‌آید. حیوانات کنار آدمیزاد زندگی میکنند و هرکسی سرش به کار خودش و آتیش به انبار خودش است.  از روز اول دوست مهربانم فهد و گلناز همسر ایرانیش سخاوتمندانه پذیرایی‌ام کردند. اگر نبودند قطعا کلی تجربه‌ی هیجان انگیز در غذاهای هندی را از دست میدادم.  هاستلم در بمبئی چند خانه با خانه‌ی صادق هدایت فاصله دارد. خانه‌ای که هدایت شاهکارش بوف کور را در آن نوشت و به دلیل ممنوعیتش در همینجا در تعداد معدودی چاپ کرد. داخل خانه رفتم. درها و آدمها جدید شده بودند. نرده‌ی چوبی اما همان بود. به عادت جدیدم که دست رو اجسام میگذارم و حسشان میکنم، جای دست آن فوق‌العده‌ی نا امید را حس کردم که سیگار به لب میرود تا کنار اقیانوس هند به زن اثیری، لکاته، مرد خنزرپنزری و سایه‌اش فکر کند.. راستی در همسایگی من و هدایت اقیانوس هند است.  آدرس من در بمبئی: هاستل پانادا بکپک

یادداشت‌های پراکنده

  از نظر من تنها دو فصل وجود دارد. فصل سرد و فصل گرم.   اما چند روز کوتاهی بین این دو فصل است. نه گرم و نه سرد. سبز و تنها. روزهایی برای سفر به خاطرات. گویی طبیعت میخواد تورا یاد کودکیت بیاندازد و ملقمه‌ی عطرها تورا هر روز که نه، هر دقیقه به خاطره‌ای میکشاند.  از نظر من بهشت جاییست که تو با هر عطر یاد خاطره که نه، به همان خاطره خواهی رفت #یادداشت_های_پراکنده  موسیو