رد شدن به محتوای اصلی

آخه آقامه دوسش دارم ( یه یه یه یه نُنُر ! )

امشب که نه فردا عاشورا است یا تاسوعا ؟ من نمی دانم کدامیکی اولی است . حوصله ندارم به این چیزها فکر کنم .احترامتان سر جای خودش . عذا دار باشید یا عزا دار باشید . در عالم خودتان سیر کنید . خوشبحالتان اما بروید جان مادرتان توی خانه خودتان این کار را بکنید من می خواهم آلبوم جدید شاهین نجفی را گوش کنم که تازه دانلود کردم . این مرد بسیار موزیک وکلام زیبایی دارد اما خودش به شدت بی شخصیت و لمپن است . من رشتی ام مثل کامبیز وی او ای و احتمالن با انزلی چی ها مشکل باید داشته باشم . این انزلی چی ها هستند که مشکل دارند با همه . دعوا دارند کلن . توی خیابان الکی بهت گیر می دهند و گله ای میریزند سرت و با چاقو می زنندت حتی اگر حامله باشی . قدیمها که اینطوری بودند الان نمی دانم آدم شده اند یا نه !

باری، از این سر وصدا می گفتم .الان یک نواری گذاشته اند زیر پاساژ که من یک لحظه در خودم بودم دیدم صدای جیغ و داد می آید . یک آن فکر کردم مردم سوار بر سفینه شهر بازی شده اند اما داشتند عزاداری میکردند . یک یارویی با یک صدایی که عین فیلمهای پور.ن  بود حین حین حین حین میکند و مردم استقبال میکنند از این جست و خیز

یکی داد میزند من از این خانوما امشب س.ینه می خوام و طبعن خانمها جانشان را میگذارند برای امامشان . آقا ببرید این بی ناموسی را در خانه . من زن و بچه دارم و بچه ام دختر است و سوال پیش می آید برایش . من که توضیح المسائل نیستم . آن کتاب کذا را یکبار من خواندم در خانه یکنفر شبش زابراه ( ؟) شدم و تنواستم بخوابم . یکجایش نوشته بود اگر با دختری شیرخواره ازدواج کردی و زنت آن بچه را شیر داد دیگر زنت بر تو حرام است چون می شود مادر زنت ! ای بر روحتان صلوات ! 

این صلوات که گفتم موادبانه کدام جمله است ؟ وقتی متدینین می گویند پدر صلواتی ینی چی ؟ و بچه هایشان می گویند دهن مارا صلوات دادی منظورشان دقیقن چی است ؟ 

این طبلهای بزرگ را گذاشته اند توی پیاده رو و برای تست و تحویل به مشتری یکی یک دانه می کوبند بهش و من نافم می افتد از ترس این بالا . جیشم می ریزد . نکنید بی پدرها ! ینی هرچه محکمتر بزنید به اینها گناهانتان بخشیده تر می شود ؟  محکمتر که بکوبید تا شعاع چند متریتان گناهانشان بخشیده می شود ؟ اگر زدید این طبل را و یکنفر سکته کرد چه ؟ یکنفر بچه اش افتاد چی ؟  یکنفر بچه کوچک از خواب پرید و گردنتان بشکند الهی ، تشنج کرد چه ؟ آن دنیا امام حسین (ع) نمی آید و خشتکتان را جر واجر نمی کند ؟ و نمی گوید بی ناموس من کی وقت داشتم توی سحرا این جامبولک بازی ها را در بیاورم ؟ آن علمدار کربلا کی این دسته خر را بلند کرد که تو داری زیرش تلف می کنی خودت را ؟ ای بمیرید جم کنید اینو اونتان را !

 به ولا که می گوید 

+;نوشته شده در ;2010/12/14ساعت;20:0 توسط;.:ALITAJADOD:.; |;

نظرات

عسل گفت…
سه شنبه 23 آذر1389 ساعت: 21:59

آقا دمتون به شدت گرم!سخن از زبان ما گفتی!یعنی برای اولین بار توی عمرم دلم میخواد پست یه نفر دیگه رو درسته کپی پیست کنم توی وبلاگ خودم!
سه شنبه 23 آذر1389 ساعت: 22:0

سلام. 1- كم سواد هستيد يا با غلط املايي نوشتن مد شده!2- خيلي عجيبه كه يك هنرمند!!! حرفهاي خاله زنكي مي زنه و شعورش به اين نميرسه كه به بعضي نمادهاي مذهبي كه براي مخاطبان مهمه احترام بگذاره3- چرا يك دروغ رو مبنا قرار مي دهيد و با تكيه بر اون به بقيه توهين مي كنيد؟ :یکی داد میزند من از این خانوما امشب س.ینه می خوام و طبعن خانمها جانشان را میگذارند برای امامشان . آقا ببرید این بی ناموسی را در خانه . من زن و بچه دارم و بچه ام دختر است و سوال پیش می آید برایش4- در جواب توهين به انزلي چي ها و همين طور مطالب فوق بايد بگم مگه رشتي ها زن و دختر سرشون ميشه؟5- اگر توهين كردن رو بد مي دونيد خودتان هم توهين نكنيد
فسانه گفت…
سه شنبه 23 آذر1389 ساعت: 22:9

دم شما گرم. حالا تصور کن که با هر ضربه ای که اینها می زنند عسلی هم یک پارس می کند و من بیچاره مانده ام میان این همهمه و باغ وحش.
آرزو گفت…
سه شنبه 23 آذر1389 ساعت: 22:55

آخ قربان آدم چیز فهم... آخر کی میخوان یاد بگیرند که نباید نمادها و باورها و اعتقاداتشان را مثل چوب فرو کنند همه جای همه مردم... چه آن که اعتقاد دارد چه آن که اعتقاد ندارد. اصلا از دید من 99 درصد این عزاداران حسینی کاستی های دیگرشان را اینجا و این شکلی خالی می کنند.
paizeeboland گفت…
سه شنبه 23 آذر1389 ساعت: 23:1

DorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodAgha ya khanome akhe khodet khasti:Avalan to rohe to va on kasai ke ba in namad haye khorafeye mazhabi asayesho aramesho amnioato az hame salb kardinbadesham mikhai in ghalataro koni boro to harime khodet baghiye che gonahi kardan ke bayad namadhaye ghalate shomaro tahamol konan?...aghaye nevisandeye in matlabKHASTE NABASHIO DASET DARD NAKONEEEEEEEEEEEEEE
روشنك گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 0:22

یکی داد میزند من از این خانوما امشب س.ینه می خوام و طبعن خانمها جانشان را میگذارند برای امامشان . آقا ببرید این بی ناموسی را در خانه . من زن و بچه دارم و بچه ام دختر است و سوال پیش می آید برایش . من که توضیح المسائل نیستم . آن کتاب کذا را یکبار من خواندم در خانه یکنفر شبش زابراه ( ؟) شدم و تنواستم بخوابم . یکجایش نوشته بود اگر با دختری شیرخواره ازدواج کردی و زنت آن بچه را شیر داد دیگر زنت بر تو حرام است چون می شود مادر زنت ! ای بر روحتان صلوات ! من الآن دارم اشك ميريزم در حال خنده !.. اشكش را اي ميل مي كنم واسه امام حسين بلكه من لامذهب هم صوابي بردم و خنده اش را براي شما و همسر و دخترك .. يعني من الان دارم غش مي كنم و بعدش غلت مي زنم روي زمين و آخر سر گلاب به رويتان .. بايد بروم جيش كنم .. تجدد جان بعضي وقتها خداي طنز مي شوي به مولانصرالدين قسم !.. تا 5 تن شش تن نشده اند من با اجازه بروم يك جايي .. اين شالاه يك قيمه حسابي نصيبتان شود تا يك هفته خانم خانه دست از غذا پختن بكشد و سروري كند .. شما هم ظرفها را بشوييد .. ; )) .. جدي جدي استعداد طنزنويسيت گاهي از طراحي و كارتويستيت جلو مي زند .. چرا ازش پول در نمي آوري ؟.. كار و بار هر چه كساد باشد كار و بار خنده رونق دارد در اين مملكت هميشه بس كه مردم به آن احتياج دارند .. و تو مي تواني بخنداني !.. ( خب من تا سر منبر روضه نرفته ام و خودم تبديل به نقش اول سوژه خنده وبلاگ شما نشده ام در بروم !.. هه هه .. )
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
اتفاقن ناهار قیمه داشتیم . ما سیب زمینی سرخ می کنیم جای چیپس مزمز :)
س گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 1:11

خاک توسرشون . خاک توسر تو با این نوشتنت. آشغال عوضی که با گستاخی تمام به امامت توهین می کنی. این چه حرفی هست که نصبت می دی. ادب هم چیز خوبی هست. می خوای شکایت کنی از عمل یه سری نامرد و مردم ازار شکایت کن وی به صاحب عزا توهین نکن عوضی.
نیلوفر گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 1:20

جدیدن بلاگتونو میخونم...جدیدن روحم شاد میشه...!نه فقط از طنزش بلکه از شجاعت و صداقتتون...معرکه است!
... گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 1:24

من نمیدونم چه حکمتیه مخالفین عموما ناشناسن!ما که موافقیم..یه جشن تولد کوچولوی دخترونه میگیریم که حتی گربه های نر آپارتمان هم جرات ندارن شرکت کنن..اونوقت برادران وطیفه شناس با تانک و توپ میریزن تو خونه که مزاحم همساده ها شدین..حالا ت..م داری زنگ بزن بگو مریض دارم یه مشت بچه ی چسقله با سنج و طبل دهانمان را مورد عنایت قرار دادن...خودت میشی متهم ردیف اول!
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
سعی میکنم جواب ناشناسها را ندم . اصلن جواب نمی خواهد .پوماد سوختگی میخواهند برای تشکیلات خودگردانشان :)
رهـــــگذر گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 1:58

خب آدم گهی بودی که کسی درکت نکرده دیگه!!! بعد میای اسم خودتو میذاری ... درک نشده؛ با خودت فکر نمیکنی که حتما" دلیلی داشته که کسی منو درک نکرده!آدمی که یه ذره واسه اعتقادات دیگران (چه درست و چه غلط) احترام قائل نیست بیشتر از این ازش توقعی نیست!برو! برو بشین یه ذره با خودت فکر کن ببین داری با این به قول خودت روشن فکری هات به کدوم گوری میری...واسه تو متاسف نیستم چون توقعی از یه احمق نیست! واسه کسایی متاسفم که اومدن اینجا کامنت گذاشتن که با این نوشتن هات حال کردن!!!از ماست که بر ماست...
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
کی گفته گه ( ببخشید عزیزان )درک نشده ؟ شما خودت هروقت میری مستراح چند بار به شاهکارت نگاه کردی ؟ :)چون به خواننده های اینجا توهین کردی جوابتو دادم . برم فکر کنم :))
مرسده گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 3:20

خیلی خوب نوشتی. خیلیاینایی که میان مینوسن برات که توهین کردی و فلان واقعن از رو چه حساب این حرفو میزنن؟ توهین اونایی میکنن که تو وصفشون کردی. والا
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
چه بدونم والا ؟ من که یک عین توی پرانتز هم گذاشتم !
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 8:26

جالبه كه ملت ميان فقط ميگن توهين كردينمي گن كجاش و چرا فكر مي كنن توهين بودهپستي داشتم شبيه پست تو كه كامنت اينجوري كمتر داشتم. شوكه شدم كه مخالفت بر ضد دين نكردي يه سري ميان قداره كشي
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
والا ! من به دینشان چکار دارم ؟ اینها که کامنت گذاشتند که توهین کردی احتمالن دارودسته صنف زنجیر و طبل و هدبند فروشان هستند :))
.... گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 8:47

بله دیگه..تو مملکتی که هر اقلیتی و هر طرز تفکری این مجالو داره که عرض اندالم و ابراز وجود کنه و خلاصه نفس بکشه!شما ها بیجا میکنیین به اعتقادات اکثریت(یا بهتر بگم حاکم بر اکثریت)اهانت میکنی....مملکت به این دمکراتی..حیف نیس گزک دست دشمنان دین و مملکت میدین؟!!!!
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
لایک :)
نظر شما؟ گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 10:33

http://dalghakirani.blogspot.com/2010/12/%D9%84%D8%B7%D9%81%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%B3%DB%8C.html
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
فیلتره من ندیدم
. گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 10:43

بي نام مي نويسيم چون تحمل مخالف حتي توي درك نشده ها وجود نداره. هيچ وقت تو مداحي ها نمي‌گن " ما سين.ه مي خوايم". مشكل اينه كه شما تو محيطي كه يه سري زن و مرد و خانم و آقا ميان مي خونن حرف هاي بد و ركيك مي نويسي و حرمت قلم رو نگه نمي‌داري اصلا هميشه قلمت عصبانيه و متانت فكري و بياني نداري. اگر توهين كني توهين مي شنوي. ما تو اين جامعه زندگي مي كنيم پس بايد قوانينش رو رعايت كنيم وگرنه بايد يا بريم جاي ديگه و يا اونقدر قدرت داشته باشيم كه فكر خودمون رو حاكم كنيم به بقيه. من اصلا از شما انتظظار نداشتم كه اين طور حرفاي زشت رو به بهانه‌ي نقل مطلب بازگو كنيد. به هر حال گزارش تخلف شما داده شد با اينكه خيلي كارتون هاتون رو دوست داشتم و خودتون رو حروم كردين.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
تورو خدا نـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ... من از این را نون می خورم . به فکر زنو بچم باش .. وبلاگمو فیلتر نکن.. :((((
ن ا ر س ی س گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 14:7

اقا این روزهای عزیز ببین چیکار می کنی با ما ؟ نشسته ایم داریم مطالعه می شویم و قول داده ایم پایمان را هم نگذاشته باشیم توی مسنجر که این دو سه روز را لااقل با نامحرم چت نکنیم ولی این پستت را که می خوانیم همچی رودل می شویم از خنده که خدا را شکر مامی خانه نیست والا باز فکر می کرد چه خبر شده توی مسنجر ! ایول دارد این کارت ! دقیقا زده ای به هدف ... من 16 - 17 سال پیش از مدرسه برگشته بودم و خوابم برده بود ... باور کن وقتی ریختند توی کوچه و شروع کردند به کوبیدن این سنج و طبل ها ؛ مثل موجی ها داشتم یک 6-7 دقیقه دور خودم می چرخیدم و مامی اینها هم دنبالم که چیزی نیست ، هیچی نشده ... فکرش هم هنوز بعد از این همه مدت اذیت میکند آدم را ... فلسفه ی این همه سروصدا چیه جدا ؟
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
مردم آزاری ! گناه نیست ؟ دختر من مثلن در این سر و صدا کارش به بیمارستان می کشد ( زبانشان لال ) یک پیرزن یا یک یر مرد بیماری قلبی هم همینطور . بعدم برای بردنشان به بیمارستان باید شت این دسته ها بمانند تا تمام کنند خدای ناکرده . این آدمهایی که می آیند ناشناس می گویند توهین کردی چه غلطی می کنند بعدن ؟
ن ا ر س ی س گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 14:11

می شود ما چیزی بنگاشته باشیم لینک بدهیم به این پست شما ؟ اجازه اش را زود خبر بده دادی یا ندادی !
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
مختارید
لیدا گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 14:59

افرین به نوشته ات که دقیقا حرف دل منه حالا تصور کن اگه خونت درست روبه روی یک مسجد باشه که زودتر از 1شب مراسمش تموم نمیشه تو هم مجبوری صبح خروس خون بری سر کار با یه مشت ادم .... سر و کله بزنی.چه افتضاحی میشه. اما پسر خوب همه مردم جنبه حرف حقیقت شنیدن رو ندارن.اینجا هم که مهد ازادی یکهو ما رو از وب نازنینت محروم میکنن پس تو رو خدا هوای ما رو داشته باش.
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 15:6

بدبختی و مصیبت از آنجایی شروع می شود که دین خالص آسمانی با آلودگی های ما آدم های زمینی، خاکی می شود.و بدتر اینکه خط کش ماا برای اندازه گیری دین بشود همین مداحان آوازه خوان و قاطبه بی فکرانی که از دین تنها برچسب به پیشانی زده اند. بله باید بیاموزیم دین را با ملاک های اصیلش بشناسیم نه آنچه عوامان به خوردمان می دهند...این ها انتقاد بود یا درد دل یا چی خودم هم نمی دانم.دعا کنیم همدیگر راباقی هم البته بقا...
الهه گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 15:41

سلام علی بود بعلاوه اینکه سحرا نه صحرا.ولی خیلی شیرین بود.می خوام لینکت کنم.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
مرسی . در ضمن عالی نه علی
علی گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 15:57

توهین بسیار بزرگی به مردم کردی!
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
چقدر بزرگ . می تونی با دست نشون بدی ؟
شراره گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 15:59

چه کردی آقا !!! توی هیچ کدوم از پستهات اینهمه انزجار ندیده بودم و همینطور اینهمه نظرات متناقض ! من با توهین مخالفم. از هر طرف که می خواد باشه. با خرافات هم مخالفم. با مردم آزاری هم از هر نوع که باشه باز مخالفم. هنوز درک نمی کنم فلسفه ی این تظاهر به عزا را که به محض بلندشدن بوی غدای نذری فروکش می کنه .... متاسفم برای همه مون که توی این آشفته بازار همه چیز رو از یاد بردیم...
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
انزجاری در این پست نیست . یک سری چیزهایی هست که همه در این روزها می بینیم . اگر زشت و منزجر کننده است به من چه ؟
من گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 16:19

یکی گفت بیام وبلاگتو بخونم و ببینم بقیه برات چه توهینی نوشتند...دیدم هم تو و هم اونها که مقابلت ایستادند و میگن توهین کردی اندر خم یک کوچه اید. نمیدونم این طنزه یا نغزه یا هر چرت دیگه ای که نوشتی...منتها من نه تو جبهه تو می ایستم و نه مقابلت. به قول گفتنی شماها خشتک همدیگرو جر بدید و بعدش جیش کنید و خار مادر همدیگرو صلوات...از کجا معلوم که امام حسین به ربش شماها نمیخنده...والله
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
احتمالن به کل ریخت شما بیشتر می خنده که اندر خم یک بزرگ راهی
دختر قدیم گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 17:26

به کل حرفات و درستی یا غلطیش کاری ندارم. چون خودم دل خوشی از این سر و صداها ندارم .ولی قسمتیش از اون خالی بندی ها بودها . از اون اداهای شبه روشنفکری که میخوان به زور آدمو قانع کنند که از این مسائل(مذهبی) هیچ خبری ندارند .همون جا که نوشتی :"امشب که نه فردا عاشورا است یا تاسوعا ؟ من نمی دانم کدامیکی اولی است . "
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
ندارم چون فیلم و دی وی دی می بینم که تخیل درش هست اما خرافات نیست
مکتوب گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 17:55

آقا یه جای دلمون خنک شد که وصف ناشدنی . ای دمت گرررررررررررررررررررررررم .
مکتوب گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 18:0

کشتهء اون اصوات ناهنجاریم که از ته گلو سین سین سین سین میکنن!اون یکی که فکر میکنه اومده مخ زنی : از قد و بالا و چش و ابروی دلبر و آقاش میگه . ببین همه چیزشون رو اعصابه .
اسمونی گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 19:3

خیلی با حال مینویسی
esperanza گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 19:59

یا ایها الذین امنو...می فرماد:" ای کسانی که ایمان آروده اید، بدانید کسانی هستند که هنوز ایمان نیاورده اند و شاید هیچوقت هم ایمان نیاورند! پس به کار خودتون برسید و حروم و حلال افکار دیگرون رو هم به خودشون واگذار کنین. حالا چون شما آقا رو دوست دارین دلیل نمیشه که همه دنیا براش سینه بزنن که آخه! که لا اکراه فی الدین.. بابا اینا مال کتاب خودتونه! پس هرکی که مخالفتون حرف می زنه رو فوری با تیکه های "به آقا فحش دادی" و "به امامت توهین کردی" دهن صلواتی نکنین.
پاییز بلند گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 20:22

از پاییز به:س٫ رهگذر٬ نخطه و همه ی اون {...} که با این افکار بیمار و تلقین های پوچی که بشون شده میشن کاسه داع تر از آش..آقا ایشالله اون دنیا {..................}!هان؟ {...................}خوب منم برات دعا کردم که ایشالله مستفیذ بشیایشالله{................}که چهرت از لامپ ۱۰۰ هم نورانی تر بشه..(ای تو اعتقادات درست و غلطتون٫ برای خودتون نگه دارین.. تا رستگار بشین)ای {.................}صد البته که ثواب مضاعف داره.....پی عذر خواهی نوشا از صابخونه:معذرت میخوام که تو کامنتدونی شما مجبور شدم اینطور جواب بدم٬ با این جماعت ابله بهتر از این نمیشه مکاتبه کردپاییز بلند
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
بذا توهین نکنیم بهشون خب ؟ مرسی
عسل گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 22:10

فرمودن که:"اگر توهين كني توهين مي شنوي. ما تو اين جامعه زندگي مي كنيم پس بايد قوانينش رو رعايت كنيم وگرنه بايد يا بريم جاي ديگه و يا اونقدر قدرت داشته باشيم كه فكر خودمون رو حاكم كنيم به بقيه."یعنی میگه که یا سرتو بنداز پایین و قبول کن هر چی میگن و یا مثل ما قمه دستت بگیر و بگو حرف حرف منه!بعد میان و از احترام به عقاید دیگران حرف می زنن.در حالی که خودشون حتی تحمل ندارن یه نفر با دهنیت مخالف عقایدشون عقاید شخصیشو حتی توی یه محیط اختصاصی مثل وبلاگ بنویسه!! با تفکر "فکر خودمون رو حاکم کنیم به بقیه " زندگی می کنن و نون میخورن.من کاملا درک می کنم که شما چرا کاریکاتوریست شدین!
دختر قدیم گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 22:51

عزیزمایشالله مدرسه و کلاس دینی و عربی عمومی دبیرستان که رفتی؟ اگر نرفتی بگو جانم.من حتی فکرشم نمیکردم جواب کمنتم رو بدی و واسه خوندن بقیه ی کمنت ها اومده بودم نه این که نظر دیگه ای بنویسم.ولی دیدم بله جواب هم دادی و جوابت به کمنت من هم از اون جواب ها بود .عزیز. ما خودمون ته دی وی دی و تخیل و موسیقی هستیم . قبول کن که هر کسی میدونه تاسوعا زودتر از عاشوراست .چه ملحد باشه چه مسلمون چه مسیحی و چه بهایی یا کمونیست .حتی اون هایی که سال های ساله غرب زندگی کردن و دیگه خبری از این عزاداری ها و بوق و کرناها تو مملکتشون نیست .من نمیدونم چرا مردم جلوی انتقاد منطقی موضع میگیرن . هر چند این(پافشاری روی اشتباهات سهوی و درست جلوه دادنشون) خصوصیت ایرانی هاست . تو خونمونه . ایرادی به شما وارد نیست.موفق باشین .
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
عزیزم . من سالگرد ازدواجم رو یادم میره هرسال چه برسه به اتفاقی که یک میلیارد سال پیش افتاده :)
مینا گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 22:58

سلام . از وبلاگ کرگدن جان خدمت رسیدم. من حرفاتونو کاملا قبول دارم. طرز بیان شما این جوریه! خب دوست دارید اینجوری بیان کنید دیگه! نمیدونم چرا یه عده همیشه دعوا دارن با بقیه؟ من یبار توو یه پستم نوشتم از دست خدا دلخورم باید بیاد منت کشی.چنتا از اینجور آدما ریختن سرم که چرا به خدا توهین کردی!!!!!!! انگار خدا و امام و دین و همه چییییییییز ارث پدرشونه! بیخیال. حرفاشون مهم نیس!
رهـــــگذر گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 23:3

من نمیدونم این چه اجباریه که همه میخوان خودشونو روشن فکر و با کلاس نشون بدن! من مشکلی با اصل این قضیه ندارم (بزار همه روشن فکر بشن!!!) ولی اینکه میان واسه رسیدن به همون چیزایی که گفتم دست به هر کاری میزنن تا به مقاصدشون برسن واقعا" منزجر کنندست...مثل شما، نویسنده این وبلاگ (همون گُه درک نشده!) که با تمسخر و توهین و از خود متشکری میای هر مسئله ی بی ربطی رو واسه رسیدن به هدف خودت به هم ربط میدی...شما که ادعای روشن فکری داری چطور تمام دیالوگ ها و آوا های فیلم های پورنو رو خوب بلدی و هرچیزی که میشنوی سری یاد اونا میفتی؟ مگه نمیگی من زن و بچه دارم، اونوقت میشینی فیلم های پورنو نیگا میکنی؟!! نکنه دیدن این فیلم ها هم از مراحل روشن فکر شدنه!!!کامنت اولم از رو خشم بود ولی میخوام الان که آروم شدم بهت بگم شما که دوست نداری دین داشته باشی (من نمیگم اون کارایی که تو پستت اشاره کردی درسته و اسمش دینه!) حداقل آزاده باش، دین نداشته باش (اجباری نیست) ولی آزاده باش...و اگر که آزاده هم نیستی توقع نداشته باش دیگران در مقابلت از خودشون آزادگی نشون بدن...راستی زیاد هم فکر نکن، یه وقت یه گهی میشی میان میدزدنت!!!
عسل گفت…
چهارشنبه 24 آذر1389 ساعت: 23:53

جناب رهگذر !نگران نویسنده ی این وبلاگ نباش. بهتره به فکر خودت و امثال خودت باشی که سالهاست با چوب و چماق سعی می کنید عقاید خودتون رو به دیگران تحمیل کنید و لابد فکر می کنید اسم اینکارتون ترویج آزادگیه!ایشون توی مطلبشون توهین نکردن ولی حق دارن توهین کنن! توهین به افرادی که سالهاست با ضرب و زور و خون ریختن مردم رو مجبور به تحمل پستی و خرافات و هزار و یک کار دیگه کردن به نظر من کمترین حق قربانیان این زورگویی هاس.اگه تحمل خوندن توهین نداری مثل اسمت رهگذر باش و این طرف ها پیدات نشه!شاید بتونی وبلاگ ها رو مسدود کنی ولی فکر ما رو نمی تونی پاک کنی!نظرمون به شما و امثالتون رو نمی تونی پاک کنی!به نظر من وجود تو و امثال تو یه توهین بزرگتره برای دنیا و بشریت!
کوثر گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 0:11

برام جالبه اونی که نوشته به مردم توهین کردی منظورش این بوده که اونهایی که مسلمون نیستن یا اونهایی که هستن و مخالف این جماعتن کلا جز مردم نیستن؟!یا اون یکی که نوشته اکثریت و...چرا نمیرن همون چیزهاییو بخونن که همون اکثریت می خونه، مگه کسی مجبورشون کرده؟!
paizeeboland گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 0:22

Doroooooooooooooooooooooooood man adame bad dahani nistam amma in jamaAt ro behtar az in nemishe mokhatab gharar dad..dar zemn doroste inja motealegh be shomasto mokhtarid, amma man az inke sansoor besham ya sansooram konan motenaferam.Amma kolan, dorost migid age man bekham mese ina basham fargham ba ina chiye?Vali kheli Daussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssa bekhodainop az tahe del goftam
paizeeboland گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 0:24

ba ejaze link mikonim
هلالی! گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 0:44

اجر همه عزادارهای واقعی با سید (شهیدان) حسیناجر همه عزادارهای قلابی با سید (میوه ها) خیار!!
سايه گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 2:11

مطلب جالبي بود.همسايه ي ما ده روز اول محرم رو مراسم زنونه مي گيره يه خانوم مياد با بلند گو عربده هايي مي زنه كه تا هفت كوچه اونورترم مي شنون.يعني استراحت ظهر ما بالكل تعطيل شده وهمينجوري فحش و نفرينه كه نثار ايشون و صاحبخونه مي كنيم.اسمشم گذاشتن عزاداري!!!!!اي بخوره تو اون فرق سرت كه ديوونمون كردي!!!!!!براي مخالفان ناشناسي كه به شما توهين كردن: براتون متاسفم !!! اگه شما واقعن مسلمونيد بايد از لحاظ اخلاقي الگو باشيد و يه كاري كنيد كه من به اصطلاح كافر ازتون شرمنده بشم ولي با اين حرفاتون حالم بيشتر از قبل ازتون بهم خورد.شما همون خوارج دوران امام علي هستيد كه از اسلام فقط ظواهرشو برداشتيد.
. گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 2:52

درسته وبلاگ يه جاي اختصاصيه ولي فرقش با يه جاي كاملا اختصاصي اينه كه تو نمي توني درش رو ببندي و هر چي دلت خواست بگي و هيچكي خبر دار نشه. من با طرز حرف زدن زشت شما مشكل دارم كه از الفاظ ركيك استفاده كردين. وگرنه من خودم نه نماز خونم نه دو ريال به خرافات مذهبي اعتقاد دارم . ولي ادب حكم مي كنه ادم جلوي زن و بچه اين حرفاي زشت رو به زبون نياره . مختاريد ولي من هنوزم مي گم به كارتون‌هاتون خيلي علاقه داشتم . حيف شد كه ديگه نمي تونم با آدم بي ادبي مثل شما كنار بيام. مي تونين بگين به جهنم. ولي خودتون مي دونين كه نمي تونين به همه چي اين دنيا بي خيال بشين.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
نمی گم به جهنم . می گم خدافظ
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 6:54

فقط در پاسخ دختر قدیم : بنده هم دبیرستان رفتم هم کلاس دینی داشتیم هم در کنکور . عربی نود و شصت در صد زدم تازه پزشکی هم قبول شدم! ولی باور بفرمایید تا یکی دوسال پیش هم نمی دونستم که تاسوعا و عاشورا کدومش اولهّ ! بخدا قسم . به جون مادرم هم اگه بخوام ادای روشنفکری در بیارم. تازه روم نمی شد اینم به کسی بگم که فکر نکنه دارم مسخرش می کنمحالا که پاسخ این دختر خانومو دادم به بقیه دوستانی هم که ایراد توهین امیز گرقتند بگم والا این نوشته در مقایسه با مطالبی دیگه که این روزا کلا انگار مد شده و پر از فحش و فحاشی به عقاید دیگران هست خیلی محترمانه بود!در ضمن این یه مطلب انتقادی با چاشنی طنز بود.تفسیر خبر اخبار ساعت دو که نیست
بیتا گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 11:46

اصلا" عزاداری امام حسین که دین نیست.مسلمونی یه چیز دیگه اس.نمیشه گفت حالا که عاشورا تاسوعا نمیشناسی بی دینی.من مسلمونم اما نه امامها رو می خوام بشناسم نه اصلا"اعتقادی به عزاداری براشون دارن.اونام یه داستانی بوده ان و تموم شده ان.آخوندا یک میلیون چیز از جمله خودشونو چسبوند ه ان به خدا و دین و میگن درهمه...سوا نکن یادم نیست چی بود؟نوشابه با ساندویچ یا....
نگار گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 13:52

کسی که وب لاگ نداشته باشه هم میتونه نظر بده ؟ جز این چند روز چیزای دیگه هم هست که تحملش سختِ مثل صدای اذان.اینکه خونه ی آدم نزدیک مسجد باشه تا هر صبح با این بانگ مثلا ملکوتی بی خواب شه یا هر ظهر تو دانشگاه اذان پخش شه تا حتما این دانشگاه آزاد اسلامی تر شه (دانشگاه لاهیجان که این طوریه باقی جاها رو نمی دونم )ما مجبوریم به شنیدن اذان و قرآن اما اگه مثلا تو همین دانشگاه یه گوشه ای نشسته باشیم و آهنگی گوش کنیم (البته با صدای کم تا مزاحم دیگران نشیم )یه برادر محترم این حق و داره که به ما گیر بده و گوشیمونو بگیره ما رو ببره پیش برادر بزرگ تر تا ما هم مجبور باشیم بگیم غلط کردیم وسط اذان ظهر آهنگ گوش دادیم اونم بیخیال حرفای ما گوشیمونو بگرده تا چیزه بهتری پیدا کنه واسه گیر دادن این و میگن احترام دو طرفه راستی الان دیگه مدل دعوا تو انزلی این شکلی نیست . بعد از این اینکه یه بهونه پیدا شد واسه دعوا قرار میزارن که فلان روز و فلان ساعت یه جایی برن واسه دعوا.واسه رفتنم میتونی نفر جمع کنی و با هر جور وسیله ای که واجبه . انزلی ِ دیگه :)
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
موافقم
نگار گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 13:56

ایمیل ثبت نمیشه ؟یادم ِ تو کامنتای پستای قبل گفته بودین که از نظرای بی نام و نشون خوشتون نمیاد
زهرا گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 14:32

دلم خیلی شکست از خوندن کامنت های این پست. خیلی. دوست دارم این وبلاگو. بازم خیلییییی. از اینکه محافظه کار بازی در بیارم حالم از خودم به هم میخوره. دوست داشتم مطلبتون رو، به نظرمم هیچ اهانتی به هیچ کسی نبود. ولی خاهش میکنم هر کاری میشه بکنید که فیلتر نشید. یعمن اصلن نمیدونم میشه خودتون کاری بکنید یا نه. ولی فقط باشید. که تو این همه بد بختی کارتوناتون و طنزهاتون آدم رو شاد میکنن. نبودنشون خیلی سخته.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
من هم با همه فیلمی که بازی می کنم تا نشون بدم پوست کلفتم ، اما دلم گرفت :) حالا فیلتر بکنن فدای سر همگیمون . یه وخت به خودشون فشفشه و ترقه نبندن بیان اینجارو منفجر کنند و مارو نجس کنند از خونشون :))
علی تجدد گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 15:9

به آقا یا خانم یوسفی عزیز من وقتی خصوصی نظر میدین من کجا جواب بدم ؟ این موزیک فیلم قرمز ساخته کیشلوفسکیه که می تونید برید بخرید از سی دی فروشیا البته الان نرید چون همشون دارن صدای حین حین حین می فروشند !
.... گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 15:31

دیروز یک سوال از اطرافیان کردم هیشکی نتونست ج بدهالان خطابم به شماهاست:خیال کن الان محرم همون سالی ست که واقعه ی عاشورا رخ دادهصدای هل من ناصر حسین را می شنویدکدامتان با علم به اینکه این سفر بی بازگشته و مرگی فجیع انتظارتون را میکشد لبیک خواهید گفت؟من دو گروه سراغ دارم..گروه اول شهدای جنگ تحمیلی که صرف نظر از هر نگاه سیاسی و عقیدتی و فقط و فقط بخاطر خاک و ناموسشون جنگیدند..مسیحی و کلیمی و مسلمان.....گروه دوم مردمی که سال گرشته فجیعانه کشته شدند..الان مطلقا با نگاه سیاسی نمی نویسم ..فقط میخوام بگم همون مردم کوفه که شماها اهلش نیستید!!هم اگه در شرایط شماها بودند و خطری تهدیدشون نمیکرد قطعا خیانت نمی کردند به فرزند پیغمبربرادر من..خواهر من..عزیز من ادعاتون اینه که عزاداری حسین دلسوزی برای امام نیست (که اصلا فی الواقع ایشون نیازی نداره..)مدعی هستید که برای زنده نگه داشتن دین و مذهبه..با انصافا شماها که با این خشونت و واکنش های تند که بدتر مذهبو منزوی میکنید...والله بخدا این مذهبی که 1400سال زنده مونده از صدقه سر خشونت و فشار نبوده...ما که تخصص نداریم منبر بریم همین بس ملت با مذهب مشکل ندارند..دقیقا با شماها مشکل دارند..با این ادبیات..با این خشونت..حالا خود دانید..من بگویم های تو بگو هویبچرخید تا بچرخیم
.... گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 15:38

شنیدی مداحه میخوند:هرشب به شماااااااااااااامن تک میزنماگه جواب ندییییییییییییییییییییییییییی پیامک میزنمبه خدا راست میگم..مدارکش هم موجوده...مرتیکه ی فلان شده زورش میمومد زنگ برنه تک میزد..
.... گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 15:40
.... گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 15:41

دیگه عاشورا تموم شد..دعوا بسه..صورت همو ماچ کنید برید خونه هاتون
بی تا گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 16:12

ممنون...اعتراض خوبی بود
سالی گفت…
پنجشنبه 25 آذر1389 ساعت: 22:42

چند وقت قبل وقتی مرگ قسطی(فردینان سلین ) را می خواندم با خودم می گفتم چند نفر ادم در دنیا هست که در هر جمله ای که می نویسد این همه فحش و فضیحت باشد و باز ادم بخواهد بقیه ی حرف هایش را هم بخواند. خوب امروز که اتفاقی وبلاگ شما را دیدم دیدم یک نفر دومی هم هست و خیلی برایم جالب بود . البته دیدن نظرات و بعد دیدن پاسخ هایتان به انها از لذت خواندن پست هایتان کاست . دقیقا حسی که بعد از خواندن پست های زیبای توکا و بعد دیدن پاسخ های متفرعنانه اش به ادم دست می دهد. به قول خودتان "ملت ما دوست دارد چشممش به دهن دیگران باشد . ما مردمی با گوشهای گنده و چشمانی تنگ و ماتحتی گشاد هستیم . دوست داریم ببینیم کسانی که مورد علاقه ما هستند چه میگویند تا تکرار کنیم " این طوری می شود که کلی ادم به چیزی اه اه و اوف اوف می گویند که تا دیروز نه مشکلی با ان داشته اند و نه چیزی از ان می فهمیده اند جز خوردن چای و شربت و غذای نذری و بعد هم فحش دادن به باعث و بانی همه ی این ها... بنا بر این چندان به این افرین ها یی که تحویلتان داده اند دلخوش نکنید "مثالش میشود کامنت دونی آقای نیستانی اگر بگوید شب سیاه نیست 99 درصد آن درون می گویند شب نه تنها سیاه نیست بلکه چیز گهی است عمو توکا !"
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
خب من عقل دارم و می دانم چه چیز خوب است چه چیز بد
به سالی گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 0:9

و اگر بگویند سب سیاه است و هر کوری میداند که سیاه است چی؟بازم باید توهین بشنویم؟اصلا این چه اخلاق گهی ست شماها دارید که همینکه دیدید چارنفر هم عقیده اند انگ بهشون میزنید و تحقیرشون میکنید؟چه اخلاقیه نمیتونید عقیده ی مخالف را بر بتابید؟اونهمه کامنت فحشو ندیدی؟واقعا که
.... گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 0:11

چطو اونایی که فحش دادن بَه!بودن ماها اَهیم؟
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 1:13

آقا حرفت درسته
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 1:56

اينبار آمده ام تا بيشتر از اينها در کنار هم باشيم...سوغاتي اين روزهاي دوريآدرسي برايدانلود رايگان مجموعه «يک بحث فمينيستي قبل از پختن سيب زميني ها»ستمنتظرتان هستمبا دو تا شعرو کلي خبر و لينک خوبو غم هاي مشترکمان که هرگز تمام نخواهد شدهرگز...
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
وسط دعوا ؟
fatemeh گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 2:23

آقای تجدد آلآن فکر کنم 4-5 سالی میشه که وبلاگتونو می خونم چقدر اون اولا دوسش داشتم... هر چند وقت یه بار می اومدید به پست می زاشتید نه به این تندی ولی ناجور توهین می کردید باز بعد یه مدت خوبی هاش اونقدر زیاد می شد که یادمون می رفت دویاره می اومدیم اینجا...می دونید ایندفعه دیگه زدید سیم آخر فکر نکنم دیگه بخوام بیام اینجا البته فکر نکنم برای شما هم اهمیتی داشته باشهامام حسین سمبل آزادگی برای ما، گریه براش معنیش اشک ریختن برای یه شخص که 1400سال پیش کشته شده نیست معنیش عزاداری برای همه ی حسین هاست توی هر عصر وزمانی، حالا یه عده از روی نادانی کارایی رو می کنند دلیل نمیشه شما با کلمات رکیک مسخره شون کنید کاری بدتر از کار اونا با شجاعت و جسارتتون مشکلی ندارم من هم یک تیری جسور ام اما توهین ...جالبه ماها از هر دو طرف می خوریم خدا می دونه پارسال بعد انتخابات چه بلاها که سرم نیمد به خاطر سبز بودنم و خدا می دونه همیشه چه طعنه ها و درهای روحی و حتی جسمی رو به خاطر ظاهر مذهبی ام کشیدم
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
نه تنها مسخرشون می کنم بلکه به دیگران هم می گویم تا باهمدیگر مسخره شان کنیم . امیدوارم یکروز نسل آدمهای مردم آزار از روی زمین برداشته بشود . آمین من گفتم اشک نریزید ؟ به من چه ؟ معطل من بودید ؟ بروید توی خانه مسجد یا بیابان خاک هم خواستید روی سرتان بریزید . سلامتی بچه من از هر چیز دیگری مهمتر است .یک چیزی که شما و دوستان طالبانی مان جواب ندادند ومن هنوز منتظرم ، این است که این مردم آزاری ها را در آن دنیا چطور توجیه می کنید ؟ وقتی امام حسین (ع) از شما پرسید من روز عاشورا حتی نخواستم جان ومال شما به خطر بیافتد و گفتم هرکه دوس دارد بماند و هر که نه ، چرا می گویید در منبرتان هرکه اشک نریزد برای حسین جایش در جهنم است ؟ این سرو صدایی که تا نیمه شب را می اندازید برای کی است ؟ برای چی است ؟ دوست دارید اگر بیماری در خانه دارید یکنفر بیاید با صدای بلند گیتارالکتریک بزند بالای سرش ؟
آبی گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 3:41

سلام از روز تاسوعا اتفاقی اومدم اینجا و تا الان شروع کردم به خوندن از رک بودنتون خوشم می یاد هر کسی جسارت نداره از کاریکاتورهاتون هم خیلی خوشم اومد می شه بگین با چه تکنیکی اجرا می کنید به نظرم خیلی قشنگن
دکولته بانو گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 3:43

سلام...عالی بود...نه توهینی داشت این نوشته...نه بی حرمتی ای...دستت درست...کاملا موافقم که بهتره این چیزا درونی باشه...
نیمه پنهان گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 9:26

آقا دم شما گرم.سخن از دل ما گفتی!
fatemeh گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 12:43

ببینید همونطوری که من دلیل اصلی تاراحتی شما رو بعد جواب کامنتم فهمیدم مطمئن باشید شما هم خیلی چیزها نمی دونید، باز هم می گم شما روشنفکرید من ازتون انتظار نداشتم به هر حال معذرت، قصد آشفتن شما را نداشتم، من امسال شب تاسوعا چنان دعوایی با عزاداران نادان کردم ... و البته پشیمانم، اینجا ما دسته نداشتیم خیلی خلوت تر از سالهای قبل بود. بچه که بودم از روی لجبازی با فامیل که چادرم رو مسخره می کردن دوباره چادر سر می کردم بزرگ که شدم یه مدت دور و برم پر شده بود از دختران چادری خیلی چیزها یادگرفتم ، چادر رو گذاشتم کنار، مسخره کردن شما هیچ سودی براتون نداره به ضررتونم هست، ببینید چند نفر اینجا جبهه گیری کردنددوستان من طالبان نیستند، دوستان من در زندان بودند امشب، مثل دو ماه گدشته
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
یچ وقت چادر کسی را مسخره نمی کنم و نخواهم کرد . به هیچ دین و مذهب و اعتقادی هم توهین نخواهم کرد . من یک کارتونیستم تا یک نویسنده . به زشتی ها و پلشتی های هر چیزی می خندم و می خندانم . به قشنگی هایش هم احترام می گذارم . مثلن ؟ سحری و افطاری خوردن :))
کرگدن گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 12:47

پست اعتراضی خوبی بود جناب تجدد عزیزمن تو این چن روز کامنتا رو مرتب دمبال کردم !
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
مرسی دوست عزیز. مطمئنن دوستی با یک کرگردن برای اینروزها خیلی مفید است . مرسی که کنارم هستی
میلاد گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 15:59

سلام به رسم ادب با اینکه با پستتون مخالفممن حرفم اینه " یه فرقی بین بتمرگ و بشین و بفرما هست " که متاسفانه شما از "بتمرگش" برای انتقادتون استفاده کردیددر جواب اینکه گفتید امام حسین (ع) با اونایی که این رفتار میکنن روز قیامت چه میکنه ؟ شک ندارم باهاشون سخت برخورد میکنه چون قرار بر مردم ازاری نیست رهرو حسین بودن،امام حسینم نگفته اینجوری براش کارناول شکل بدنو اسایش مردم ازشون بگیرن وقتی به قول خودتون تو شب عاشورا گفت "بر شما هیچی حق به گردن من نیست و تکلیف از رو دوشتون بر میدارم و شما زن و زندگی دارید که باید به انها برسید پس هرکس میخواهد برود" حرف امام حسین چیز دیگه ایی بود شک ندارم امام حسین با هرکی که با سروصدای بی موقع بیش از حدش روح کسی رو ازرده و خط خطی کرده بدترین برخورد میکنه چون به نام ایشون مردم ازار دادناما مشکل من با پست شما اینجاست"یک یارویی با یک صدایی که عین فیلمهای پور.ن بود حین حین حین حین میکند و مردم استقبال میکنند از این جست و خیز" "یکی داد میزند من از این خانوما امشب س.ینه می خوام و طبعن خانمها جانشان را میگذارند برای امامشان" "آن دنیا امام حسین (ع) نمی آید و خشتکتان را جر واجر نمی کند ؟ و نمی گوید بی ناموس من کی وقت داشتم توی سحرا این جامبولک بازی ها را در بیاورم ؟ آن علمدار کربلا کی این دسته خر را بلند کرد که تو داری زیرش تلف می کنی خودت را ؟"شما که خودتون نگران دختر گلتون با قلب پاکش هستید که با شنیدن بعضی الفاظ که درست ادا نمیشن فکر بد بکنه و براش مسئله ساز بشه چطور از کلمه های "جر واجر کردن" و "دسته خر" استفاده میکنید ؟ فکر نمیکنید شاید دو نفر دختر یا پسر کم سن و سال پست شمارو بخونه ؟ انوقت فکر نمیکنید شما هم مثل همونی میشید که داد میزنه من امشب از خانوما س.ینه میخوام ؟انتقاد کردید قبول، حقم بهتون دادم بخاطر مردم ازاری دلتون پرخون باشهاما یادتون باشه برای انتقادتون از شیوه بتمرگ استفاده کردیدموفق باشید و بهروز اقای تجدد
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
مرسی به خاطر ادب و احترامتان اما ببینید من اگر یکجا به کسی می گویم جای ببخشید بتمرگ ، دقیقن منظورم همان بتمرگ است :)شما و همه عزاداران واقعی این روزها موفق و بهروز باشید
nazi گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 16:0

khob ye jahai hagh ba shomasvali ghezavate koli kardan kare dorosti nistmiyoone in aza dara kasai peyda mishan ke vaghean ensanhaye varastei hastan
nazi گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 16:3

yadam raft begam ke zarfiate enteghado daram
سالی گفت…
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 18:0

اقا یا خانم "به سالی"! ان بخش از صحبتها یی که به نظرشریفتان توهین و تحقیر امده را بنده از عین بیانات اقای وبلاگ نویس در پست "بخشش لازم نیست اعدامش کنید را چطوری می خوانی ؟" نقل قول کرده ام انهم با علامت " ". خیلی بد و توهین امیز بود نه؟
جمعه 26 آذر1389 ساعت: 19:11

آقای تجدد این روزها به شدت عصبی هستید و کلماتون ناسزا گو
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
اولی بله دومی نه اونقدر :)
الهام گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 9:33

عالي بود دمت گرم.....
نسيم گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 11:36

مرسي. تكراريه بگم خيلي عالي بود ولي واقعا خوشحال شدم كه نوشتين. اين حرفا ديگه داشت براي من يكي كه عقده مي شد گلوگير. بايد گفته ميشد بايد گفته بشه.فقط برادرجان محض خاطر اين خواننده جديد لطفا يك كاري نكن زبانمان لال رومون به ديوار اينجا دچار انسداد شه من هنوز آرشيو رو تموم نكردم كه.
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 15:16

کاملا مخالفم
تارا گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 18:31

شما برای سر و صداهای آزار دهنده شب چهارشنبه سوری هم از این جور مطالب مینویسید
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
اتفاقن سوال خوبی بود ! ببینید (!) از نظر من اینها اگر مازوخیسمانی مردم آزارند ، آنها مردم آزارانی سادیسم هستند . بله !
صدف گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 19:6

لایک...
توت گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 20:53

فکر مینم که اگه در مورد چهار شنبه سوری هم نظر بدید یه مشت جاهل مدرن میان و جنگ را میندازن که آآآآی به سنت ما توهین شده که ما باید جیغ و داد و .....سر بدیم که در غیر این صورت ایرانی بودنمون زیر سوال میره.........
زهرا گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 22:0

خوشحالم که امروز که بدون فیل.تر شکن اومدم اینجا سر زدم، هنوز سر جا بودین. جدن خوشحال شدم از این بابت. پیروز باشید
بهاره گفت…
شنبه 27 آذر1389 ساعت: 23:22

دوست داشتم این را!! و موافقم. اصلن نمی فهمم چطور به خودشون اجازه می دن هرسال این مسخره بازی هایشان را به ملت تحمیل کنن؟؟بر روحتان صلوات هم مودبانه ی " تو روحت برادر " است فکر کنمبعد, پدر صلواتی هم مودبانه ی پدسسگه! دهن ما را صلوات دادی هم یه کم زشت تره معادلش. تابلو است ولی جدن!بععله
reerra گفت…
یکشنبه 28 آذر1389 ساعت: 0:38

نوشته شما بسیار خوب و دل خنک کن .... بود هر کس ناراحته چرا فحش میده خوب دیگه نیاد بخونه مگه کسی فرستاده بود دنبالشون که حالا تهدید به رفتن می کنند.به سلامت .
یکشنبه 28 آذر1389 ساعت: 2:35

اینجا که هنوز گیس و گیس کشی ست! بماند.اما ته دلم دوستدارم بدانم نتیجه بخش بوده یا نه. میلاد میان این همه دوستان ولی خوب گفته. سلام میلاد!...حقیقتش علی گرامی داستان مداحان آوازه خوان همیشه عالم غصه من یکی که بوده. گاه آدم را مقابل حضرات و بزرگان دین چنان کوچک می کنند با لحن سخیفشان که حالا مجالش نیست سخن در این باب. اما حق با شماست. فارغ از اعتقاد تک تک ما، من جمله من و شما، مردم آزاری در هیچ دین و آئینی نه تنها پسندیده نیست که قبیح هم شمرده شده. اما از من قلم بدست یک لا قبا بپذیرید آنچه حضرت عالی مرقوم فرموده بودید در این پست اسمش را انتقاد نمی شود گذاشت. حتی اعتراض هم نیست. صرفا یک فریاد است که در قالب کلمات بر روی صفحه دنیای مجازی حک شده.این ها را فارغ از محتوای مطلبتان عارض شدم. اگر به دنبال انتقاد یا اعتراضید خیلی بهتر می بود در شیوه نگارشتان کمی تجدید نظر می فرمودید. خواننده شما سر در گم است. این را 76 کامنت قبل از من می گوید. به جز معدودی اصلا اصل مطلب را نگرفته اند یا موضع گیری برای بخش خاصی کرده اند که من بیشتر آن را نقص در شیوه نگارش نگارنده می دانم و الباقی البته گردن خوانندگان است که فقط یکبار مطلب را مطالعه کرده اند...ریشه بسیاری از این دعواها هم به ظاهر همینجاست.نمی دانم این گونه به مطلب پرداختن تعمدی بوده یا سهوی. اما در دراز مدت برای پرداخت به موضوعات جدی تر چنین شیوه ای راهگشا نخواهدبود...زیاده عرضی نیستسعادتمند باشید
پسر دهاتی گفت…
یکشنبه 28 آذر1389 ساعت: 3:25

والا! با این نوناشون!همین بس!
خاتون گفت…
یکشنبه 28 آذر1389 ساعت: 11:5

واااااااااااااااااایمرسیحین حین حینقام قام قامچه صداهاییکه نمی شنویم!!!من ازشان می ترسمحالا خدایی تو اون کتاب چنین چیزی نوشته بود!!!!!!!!!
فروزان گفت…
یکشنبه 28 آذر1389 ساعت: 14:35

چه گیس و ریش کشی ست اینجا...به نظر ما از آن رو که در این مملکت همه چیز قاطی و پاتی شده و و هیچ چیز سر جای خودش نیست این بلواها روی می دهد... سالها پیش کی با سایدرام! عزا می گرفت؟ ( اسم صاحب عزا را نمی آورم که بردن نامش در این بلبشو جایز نیست. که این مسائل هیچ ربطی به کار او ندارد که ما جدا از اصل حقیقت درگیر چگونگی عزاداری برایش هستیم هنوز ...)از بس در این ملک موضوعی برای شادی نداریم که بخاطرش تیپ بزنیم و بریزیم در خیابان، مسئله کربلا را بهانه می کنیم و تیپ می زنیم و می ریزیم در خیابان و طبل است و سنج و ترومپت و ارگ و... ! و نوازنده سایدرام ریتمی گرفته که تو گویی وسط کنسرت لاس وگاس می نوازد ...دسته تشکیل می دهند و آقایون می آن وسط و می ریزن جسد و مسد دخترارو ... و پشت سرشان هم یک دسته دختر فول آپشن ... و از بد قضیه این را می بندند به کربلا و آن بزرگی که اسمش را شرم دارم ببرم و مریدش می شوند و بنده اش می شوند که این بهانه را دستشان داد که بتوانند تا 1 نصفه شب در خیابان کنار هم باشند و هیچ کس هم ککش نمی گزد که اینهمه سر و صدا و بلوا در شان " او " نیست. که او رسید و خواست ما را برساند كه ما هنوز در پیچ و خم گردنه امام زاده داوود هم نیستیم ...
شراگیم گفت…
دوشنبه 29 آذر1389 ساعت: 0:53

یادش به خیر...آن قدیمها هم ما یک "اپیدمی حماقت" نوشتیم که هنوز که هنوز است پس لرزه هایش را احساس میکنم...به هر حال خدا به شما صبر بدهد به خیل علم به دوش ها و طبل زنها و عربده کش ها عقل!
گلی گفت…
دوشنبه 29 آذر1389 ساعت: 14:42

کاملا تلخ و صحیح استاین حقیقت داردکاش برگردیمبه همانجایی که روزی پیروزمندانه ایستاده بودیمسر به آسمانبی بتیکتا پرست و مهربانکاش یک روز برگردیم
ایرانی گفت…
دوشنبه 29 آذر1389 ساعت: 15:25

آنقدر خرافات وارد اسلام شده که شان آن از ادیان در پیتی هم پائینتر آمده....تقصیر کیست ؟
.... گفت…
دوشنبه 29 آذر1389 ساعت: 21:9

انگار تو مملکت ما مد شده هر کی میخواد متجدد بشه با دین یا هر چیزی که بالاخره ریشه اش دینییه باید مخالفت کنه. مخالفت کورکورانه.
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
بله و نیز (!) داره مد میشه بی نام نشون بیایی و حرفت و بزنی و در بری
ابوالفضل گفت…
سه شنبه 30 آذر1389 ساعت: 14:50

ای به روح مردم آزار لعنت
لعبت گفت…
سه شنبه 30 آذر1389 ساعت: 15:24

فقط اومدم وسط این هاگیر و واگیر بگم حتی جوابهاتون به کامنت ها هم هنرمندانه و طنزآلوده ست. نمی خوام بگم که موافق این پست هستم یا مخالفش یا اینکه موافق نظر کامنت گذارهام یا مخالفشون (البته فحش را در هیچ شرایطی دوست ندارم) اما واقعا برام جوابهاتون جالب بود و حتی با خوندن برخی از جوابهاتون (به کامنتها) واقعا از ته دل قهقهه می زدم(البته با عذر خواهی از محضر عزاداران که بی اجازشون خندیدم
_______________
ALITAJADOD پاسخ ميدهد :
نه دیگه عزاداری تموم شده بریم دور همی هندونه بخوریم و تا صب برقصیم :)
مکتوب گفت…
پنجشنبه 2 دی1389 ساعت: 11:42

اولا با اجازه لینکتون کردم . ثانیآ بازم میگم من معتقدم این اقای تجدد نه به امام حسین ، که به این ادبیات و خودزنی و خودکشی و حسین حسین الکی آقایون اعتراض داره . میخوام یکیشونو پیدا کنم بپرسم دقیقآ برای چی ناله و گریه و ضجه میزنید ؟ اگه دلتون به درد اومده از کاری که با اقا کردن در 1400 سال پیش ، بیاید ببینید الان جلوی چشمتون چه جنایتها که نمیشه ؟ دختر مردم رو با گلوله زده برای مصالح ملی . یکی نیومد بپرسه آخه واقعآ اون دخترک مستحق مرگ بود ؟اونهمه جوون که خونشونو ریختید مستحق مرگ بودن؟ کی و چطور اومد براشون گریه کنه ؟ چرا برای اینها گریه نکردید ؟ زن و بچه امام تو خرابه خوابیدن؟چرا برای اینهمه بچه های خیابونی دلتون رو به درد نمیاره؟بغضتون نمیگیره؟ یا غصهء اینها رو خوردن ((اجر نداره؟))
nashenas گفت…
جمعه 3 دی1389 ساعت: 2:52

BEZARIN IN MAZHABIHAYE MOTEASSEB BISHTAR BEZANAN TOO SARO KALEYE HAMDIGE VA GERYEH O ZAARI KONAND, AVAZESH MA HAM MIRIM HALEMOONO MIKONIM.MOHKAMTER BEZAN TOO SARET... BOLANDTAR GERYE ZAARI KON... SAVABESH BISHTARE ;)
nashenas گفت…
جمعه 3 دی1389 ساعت: 2:58

toee k baraye hossein gerye mikoni, baraye hamvatanet k rooze aashoora leh shod ham gerye kardi? "gerye baraye hameye hosseinha!!!"berid chelo khoreshe gheimatoono bokhorid k age behetoon began biaid baraye hossein 4 ta derakht ab bedid, hamatoon farar mikonid gheimeh khorha.
مه بانو گفت…
دوشنبه 6 دی1389 ساعت: 23:58

agha ya khanome rahgozar!man veblogaye ziadi mikhoonam va too hamashoon jenabe aali miay saaze mokhalef mizanio tohin mikonii!!!man moondam ke che shakhsiaty daarin?khodetoon az hame bishtar be nazar miayn!kal agar tabib boodi sare khod dava nemoody!!azize man boro ye fekry be hale khodet bokon!!!age narahaty nakhoon!ba arze ehteram be nevisande....
یه نفر گفت…
سه شنبه 7 دی1389 ساعت: 20:46

به نظر من اگه امام حسین میدونست بعد از مبارزه اش بر علیه یزید در طول تاریخ ایهمه از از کربلا و عاشورا و.. سواستفاده میشه و با آن ملت را خر میکنند دست یزید که سهله پای یزید دائماخمر را میبوسید .
چمبه گفت…
جمعه 1 بهمن1389 ساعت: 23:6

عالییییی....
چمبه گفت…
جمعه 1 بهمن1389 ساعت: 23:8

راستی می خواستم بگم منم از شاهین نجفی خوشم میاد ...اما فکر میکنم کانسپت کارشو از سروش هیچکس گرفته .... آهنگای هیچکس رو شنیدی؟؟؟ حیف که اون فعلن تو ایرانه و کسی نمی بیندش...البته شنیدم که چند ماهی هست از کشور خارح شده ...راستو دروغشو خبر ندارم....دم شما هم گرم باد...
‏Ali گفت…
besyar zabane shirini darin shoma...daghighan moafegham k in hosein hosin goftaneshoon b darde nanashooon mikhore...shabie daneshjoohaee k raftand b sefarete englis hamle kardand va parchame ya hosein ra boland kardan...hosin bezane kamaretoono k har chi mikeshim az daste in gheshre bikhode...:)

پست‌های معروف از این وبلاگ

یادداشتهای پراکنده

  روزهای زیادی از کودکی تا همین امروز که نرم نرم دارد ۴۳ سالم میشود تنها، اندوهگین و در انزوا بودم. هربار به گذشته برمیگردم یادم می‌آید یک گوشه ساکت‌تری نشسته بودم. توی حیاط خلوت پشت خانه، توی اتاق، توی آن اتاق مملو از لباس مهمانی‌ها، توی آیینه خیره به چشمهام، توی کارگاهم، گوشه‌ی یک روستا، پشت مبل بزرگ خانه وقتی همه خواب بودند و مادر نبود و من همیشه بی‌دلیل گریه میکردم! گریه کردن به مثابه خود ارضایی و به مثابه مناجاتی چیزی بود. حالا نمیدانم دیر شده یا نشده. اما نه تنها نمیخواهم گریه کنم بلکه میخواهم خیلی آگاهانه برگردم پشت مبل سیاه، توی حیاط خلوت و سایر جاها، موسیوی کوچک گریان را در آغوش بگیرم و بگویم ببین نمیخوام بهت بگم قرار است این‌گوهی که توشیم جای بهتری بشه اما باور کن اصلا ارزشش را نداره. میدونم قراره چی بشه، من از همونجا اومدم پیشت، اما ببین من من من من همیشه خدا کنارت هستم.. ما باهم این رو هم رد میکنیم .. موسیو تاجینو روز رحلت  #یادداشت_های_پراکنده
• -با تندی مشکلی نداری؟ -نه من واقعا غذای تند دوست دارم.  این سوال و جواب رایج بین من و آنهایی است فهمیده‌اند به بمبئی قرار است بروم.  برخلاف چیزهایی که شنیدم و خواندم بمبئ خوشبو و مهربان است. از هر دکان و دکه و دستفروشی بوی خوب عود می‌آید. حیوانات کنار آدمیزاد زندگی میکنند و هرکسی سرش به کار خودش و آتیش به انبار خودش است.  از روز اول دوست مهربانم فهد و گلناز همسر ایرانیش سخاوتمندانه پذیرایی‌ام کردند. اگر نبودند قطعا کلی تجربه‌ی هیجان انگیز در غذاهای هندی را از دست میدادم.  هاستلم در بمبئی چند خانه با خانه‌ی صادق هدایت فاصله دارد. خانه‌ای که هدایت شاهکارش بوف کور را در آن نوشت و به دلیل ممنوعیتش در همینجا در تعداد معدودی چاپ کرد. داخل خانه رفتم. درها و آدمها جدید شده بودند. نرده‌ی چوبی اما همان بود. به عادت جدیدم که دست رو اجسام میگذارم و حسشان میکنم، جای دست آن فوق‌العده‌ی نا امید را حس کردم که سیگار به لب میرود تا کنار اقیانوس هند به زن اثیری، لکاته، مرد خنزرپنزری و سایه‌اش فکر کند.. راستی در همسایگی من و هدایت اقیانوس هند است.  آدرس من در بمبئی: هاستل پانادا بکپک

یادداشت‌های پراکنده

  از نظر من تنها دو فصل وجود دارد. فصل سرد و فصل گرم.   اما چند روز کوتاهی بین این دو فصل است. نه گرم و نه سرد. سبز و تنها. روزهایی برای سفر به خاطرات. گویی طبیعت میخواد تورا یاد کودکیت بیاندازد و ملقمه‌ی عطرها تورا هر روز که نه، هر دقیقه به خاطره‌ای میکشاند.  از نظر من بهشت جاییست که تو با هر عطر یاد خاطره که نه، به همان خاطره خواهی رفت #یادداشت_های_پراکنده  موسیو